הפצה ברשתות החברתיות ובכלי תקשורת
לפני ההפגנה:
רצוי ליצור קשר עם מארגניה ולהציג עצמכן בפני צוות התקשורת שמלווה את
המחאה על מנת שיוכלו לסייע בהעלאת החומרים בזמן אמת לכלי התקשורת
השונים ובהעלאה לרשתות החברתיות.
בזמן ההפגנה ובסיומה:
לפני העלאת כל סרטון לרשתות החברתיות או שליחת סרטון לתקשורת – צפו
בסרטון בשלמותו לפחות פעם אחת כדי להחליט האם אכן כדאי לפרסם אותו ללא
התייעצות משפטית.
אם ברצונכן להעביר סרטון לתקשורת, תמיד שמרו אצלכן את העותק המקורי בתור
כרטיס זיכרון או קובץ שמור במחשב.
העלאת סרטון לרשתות החברתיות:
- בהעלאת וידאו לפלטפורמה אינטרנטית, רצוי לרשום כותרת קצרה שכוללת את תאריך
האירוע, המיקום הספציפי, עיר, ארץ. כללו בכותרת זו גם שורה על המתואר בסרטון. - תיאור הוידאו: כתבו תקציר של הוידאו והוסיפו רקע לאירוע, מה היה לפני ואחרי
האירוע המצולם וכל פרט רלוונטי אחר שיסביר יותר טוב את הסיטואציה המתוארת. - אזהרת טריגר – אם הסרטון מציג אלימות קשה או דבר מה מטריד – ציינו בתיאור
הסרטון. לדוגמא: "אזהרת טריגר – סרטון זה מכיל אלימות קשה". - שמרו תמיד את הסרטון המקורי וארכבו אותו כך שתוכלו למצוא אותו בזריזות. אל
תסתמכו על כך שהסרטון יישמר ברשתות החברתיות, כיוון שבכל רגע נתון ומכל
סיבה הן יכולות להוריד אותו מהרשת.
