הנה מספר המלצות שלנו לאפליקציות חינמיות המציעות כלים לשימור הסרטון כראיה משפטית, לגיבוי הסרטונים ולהגנה על זהות המצולמות.

Camera v

האפליקציה פותחה על ידי אקטיביסטים/ות, עיתונאים/ות ועורכי/ות דין כדי להבטיח תיעוד בטוח ונכון שיוכל לשמש לאחר מכן כראיה בבית המשפט. האפליקציה נועדה לצילום ולשיתוף תמונות וסרטוני וידאו המתעדים הפרות זכויות ואלימות משטרתית, אך כמובן שימושית לכל סיטואציה באירועי מחאה וביום-יום. בצילום דרך האפליקציה מקבלים תיעוד בטוח ופרטי, והאפליקציה משתמשת בתכונות הסמארטפון כדי להפוך כל סרטון או תמונה לראיה על ידי הוספת מיקום הצילום ב-GPS ופרטים טכניים נוספים. בנוסף, האפליקציה מאפשרת גיבוי מיידי של הסרטונים.

לחצו כאן לפרטים נוספים והורדה

אפליקציה לאנדרואיד לצילום תמונות סטילס ווידאו, המאפשרת לטשטש את פניהן של המצולמות או את הרקע. האפליקציה מאפשרת טשטוש באמצעות פיקסלים, השחרה או הדבקת משקפיים ואפים מצחיקים. בנוסף מאפשרת האפליקציה למחוק את הסרטון המקורי והלא מטושטש ולהוריד פרטים טכניים כמו מיקום GPS ודגם הטלפון. אפשר להעלות את הסרטונים מהאפליקציה ישירות לפייסבוק, לטוויטר, ליוטיוב וכו', או לאחסן בגלריה של הטלפון או בענן. אפשר לצלם סרטונים ותמונות דרך האפליקציה ואפשר להעלות סרטונים ותמונות לאפליקציה גם אם לא צולמו ישירות דרכה.

לחצו כאן לפרטים נוספים והורדה 

Cinema FV-5

אפליקציה שמשפרת את האופציות לצילון במצלמה במכשיר הנייד. מאפשרת שליטה בחשיפה, בסוג הקובץ וכו'.

לחצו כאן לפרטים נוספים והורדה